€0

Vand lucrari licenta: Stiinte Politice, Jurnalism

Detalii Anunt

  • Judet: Bucuresti
  • Tara: Romania
  • Listat: 12 mai 2013 15:24
  • Expira: Acesta anunt a expirat

Descriere

Vand lucrari licenta: Relatii Internationale, Stiinte Politice, Jurnalism
Doctorand, vand lucrari de licenta, disertatie si doctorat: Stiinte Politice, Comunicare, Jurnalism si Relatii Internationale. Lucrarile sunt realizate impecabil.Lucrarile pot fi verificate integral inaintea achizitionarii. Proiectele indeplinesc toate normele stiintifice de elaborare a lucrarilor de licenta si disertatie existente in universitatile din Romania. Realizez si la cerere orice lucrare de licenta, disertatie sau doctorat din domeniile enumerate.Preturile sunt negociabile si difera in functie de complexitatea lucrarii si a termenului limita de predarei. Ofer cel mai bun raport calitate-pret si garantia calitatii.Sustin studentii pana la absolvirea examenului.
Lista lucrari:
1) Conflict si cooperare in cadrul relatiilor SUA-UE in lupta impotriva terorismului.
2) America in lupta impotriva terorismului;
3) Strategii de securitate europene. Aspecte actuale. Atacurile de la Londra si Madrid.
4) Criza transnistreana. Solutia prevazuta de planul Kozak;
5) Evolutia politicii externe si de securitate comuna a U.E.
6) Interese geopolitice la Marea Neagra. Miza politica pentru Insula Serpilor.
7) Analiza discursului politic europarlamentar. Vadim Tudor si Gigi Becali.
8) Senzationalul in mass-media. Otevizarea televiziunilor.
9) Comunicare si brand la Coca-Cola.
10) Eticheta si protocol in ceremonialul diplomatic.
11) Norme si valori politice in Islam; Studiul de caz: evenimentul
de la 11 septembrie, Word Trade Center.
12) Diplomatia arta sau stiinta?
13) Impactul mass-media asupra comportamentului de vot;
14.) Comunicarea electronica in relatiile publice. Studiu de caz.
15) Campania publicitara pentru Rosia Montana: obiectivitate sau manipulare?
16) Impactul legislatiei electorale asupra sistemelor de partide. Comparatie intre Romania si Italia;
17) Agentiile de presa in sistemul mass-media;
18) Impactul violentei mediatice asupra comportamentului adolescentilor;
19) Motivarea prin comunicare;
20) Zvonul – forma de manipulare in comunicare
21) Mediatizarea efectelor incalzirii globale;
22) Rebranding-ul Vodafone.
23) Capitalism versus comunism in China. Studiu de caz: Locul partidelor democratice in guvernarea chineza. Lupta partidului comunist chinez pentru mentinerea puterii. Studiu de caz: Reforma constitutionala si politica din China. Studiu privind alegerile legislative din Taiwan;
24) Televiziunea in viata cotidiana;
25) Partidul Comunist Italian intre revolutie si reforma.
26) Motivarea prin comunicare in organizatia scolara. Aplicatie practica “ Scoala Nr. 38”. Studiu de caz: Modalitati si sugestii de combatere a problemelor motivationale prin comunicare in cadrul Scolii Nr. 38;
27) Comunicarea electronica in relatiile publice; Studiu de caz:
28) Impactul comunicarii in comertul online. studiu de caz;
29) Relatiile sovieto-americane in perioada Nikita Hrusciov (1953 – 1964) ;
30) Relatiile romano – americane in perioada Ronald Reagan;
31) Cultura organizationala ca baza a schimbarii in organizatii de dimensiuni mari; Studiu de caz: Atitudini pro schimbare la RomTelecom;
32) Agentiile de presa in sistemul mass-media; Studiu de caz: Stirea de agentie si stirea de presa. Analiza comparativa;
33) Efectele mass-media asupra legislatiei electorale. Studiu de caz.
34) Cultura politica din Romania : trecut, prezent si viitor;
35) Comunicarea in retelele de socializare. Studiu de caz Facebook;
36) Imaginea institutiei Parlamentului in presa.
37) Cliseul in discursul politic.
39) Tehnici de manipulare in jurnalismul sportiv;
40) Comunicara simbolica in publicitate.
41.Rolul comunicarii nonverbale in discursul politic.
42. Marketingul pe Facebook
43. Strategii de combatere a terorismului
44. Globalizare si terorism
45. Evolutia organizatiei Al-QAIDA.
46. Televiziunea pe mobil
47. Televiziunea de nisa versus televiziunea generalista
48.Imaginea imigrantilor romani in presa europeana
49. Rolul emisiunilor educative la TV
50. Presa tabloida: aspecte economice, sociologice si deontologice
51. Aspecte geopolitice ale zonei de proximitate a Romaniei
52. Valori si comportamente poltice ale tinerilor din Romania
53. Comunicarea prin intermediul retelelor sociale
54. Terorism si crima organizata
55. Piata asigurarilor auto din Romania
56. Managementul resurselor umane in institutiile private
57. Cliseul lingvistic in discursul politic
58. Rolul liderului in comunicarea de grup.
59. Analiza discursurilor lui Adolf Hitler
60. Eticheta si protocol in ceremonialul diplomatic

Toate lucrarile contin studii de caz ample. Lucrarile nu se vand la mai multi studenti care invata la aceasi facultate – lucrarea se vinde o singura data pentru o facultate. Pentru o oferta personalizata, trimiteti un e-mail in care precizati universitatea si facultatea la care urmeaza sa sustineti proiectul, precum si preferintele dumneavoastra legate de o anumita tema sau disciplina. Tel. 0720.610.719. absolvent10@yahoo.com

Listing ID: 14518ca8c5dad0d

  

Report problem

Processing your request, Please wait....

Link-uri sponsorizate

Lasa un raspuns